Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36538 | yamhaha | 23-4-2006 23:36 | Begin Forum | 1746 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: yamhaha | Gepost op: 23-4-2006 23:36 |
Hallo mensen, Ik heb net een nieuwe MB gekocht. Volgens mij redelijk in orde maar hij start koud wel in één keer. Maar komt niet snel op gang. blijft een beetje rond de 30 hangen. Eenmaal warm gaat ie richting de 60 (voor mij hard zat) Het 2de probleem is dat, als ik start in de eerste versnelling op de 6 a 7 toeren moet wegrijden(redelijk normaal) Maar heeft een lang aangrijpingspunt(voor mijn gevoel) Daarbij komt dat als ik een beetje gas bij geef hij meteen inhoud. Ik moet dus vrij lang de koppeling op het aangrijpingspunt houden met niet te veel gas. 3de opvallende detail hij maakt vrij veel lawaai en heeft veel(witte) rook ontwikkeling. Ik heb zelf nog niet naar de bougi gekeken (heb geen sleutel daarvoor) Maar ik denk dat het dus aan de carburateur ligt. Er zit nu een 21 onder en dit lijkt mij redelijk veel. Ik heb een 18mm keihin (hm186 dacht ik)Is het een verstandig idee deze er op te zetten of zou ik op zoek gaan naar een ori carb? Opstelling: 50snel cil ori filter met extra ventilatie gaten ori uitlaat en een 21 carburateur Gr, Pascal Dit bericht is gewijzigd door yamhaha op 24-4-2006 om 13:18 uur. |