Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35473 chrisda 13-3-2006 10:49 Begin Forum 994 11

Topicpost
Gepost door: chrisda Gepost op: 13-3-2006 10:49
als mijn motor nog koud is maakt hij een geluid alsof er iets in de motor op een slechte manier ergens tegenaan schuurt of tik. en als ik weg wil rijden na ongeveer eerst 1 min warm lopen kan ik niet ver in de toeren komen want bij +- 5 รก 6 1000 toeren maakt hij een harder dan normaal tikkend geluid.en dan schakel ik eerder over. natuurlijk hij is nog koud en dan doet een motor altijd wat minder maar ik had hem afgelopen zaterdag met hogedruk schoongespoten en uitlaat uitgespoten.

(ik weet niet of het door damp komt van het water maar er kwam aan de boven kant waar de uitlaat vast zit aan de cilinder klein kringeltje rook(ofstoom) af.)

en voordat ik hem af had gespoten maakte hij niet zo'n tikkend/(lichtsoort van knallerig) geluid als hij nog koud was. kan het ook dat ik hem bij de cilinder gewoon niet goed vast heb geschroefd dat hij gewoon aan de bovenkant nog kleine stukje open is en daardoor wat meer lawaai maakt.
of dat hij nu ietsjes schoner is hij meer lawaai maakt??
in het begin lijkt het ook of hij wat kracht verliest(wel als de motor koud is).
verder is de motor gewoon origineel dus ik heb er niet aan geprutst of zo, nouja behalve uitlaat uitspuiten dan maarja dat kan niet echt slecht zijn alleen maarbeter.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved