Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
34901 | dt50rcrosser | 8-2-2006 15:46 | Technical Forum | 1627 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: dt50rcrosser | Gepost op: 8-2-2006 15:46 |
ik kom net bij de bromboer weg.. omrede de problemen van mt70nolimit kwamen wij op het onderwerp OLIE mt70nolimit en ik. hebben altijd met de olie van de shel gereden. mijn verhaal... ik kocht mijn dt.. en die liep toen op de olie van eurol.voor opgevoerde brommers.. toen ik die olie verruilde voor de olie van de shel.. kon ik binnen twee maanden me krukaslagers vervangen.. die waren veelste heet geworden.. nou rij ik dus weer op eurol en zijn alle problemen over. kwa slijtage in het blok. bij mt70nolimit is de zuiger veelste heet geworden (+de rest). en dat komt volgens mijn bromboer. door het gebruik van de shell olie. de shell olie zou uit biologische delen bestaan en daardoor minder goed tegen extreme warmte kunnen. de olie van de eurol. bezit grafiet deeltjes waardoor de smering beter en vasthoudender is. waardoor de boel minder warm wordt... mijn vraag. WAT IS HIER VAN WAAR... ![]() |