Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
34873 richard3 7-2-2006 13:24 Pro Forum 99036 154

Topicpost
Gepost door: richard3 Gepost op: 7-2-2006 13:24
na van veel mensen gehoord dat et dan wel dan wel geen nut zou hebben, heb ik maar besloten dat ik daar zelf achter moest komen.
nu ben ik op school al een tijdje aan het overleggen met natuurkunde leraar maar die had er niet veel vertrouwen in(dit groeit overguns wel met de minuut)
ik heb een nsr en wou ook niet al teveel aanpassen om het allemaal passend te maken nu zal dit wel redelijk lukken je hebt genoeg ruimte duszal wel gaan.
ik wil dus de bstaande gaten aan de voorkuip onder de koplamp gebruiken
deze gaten zijn groot genoeg om voldoende lucht bij de carb te brengen nu zit ik dus nog wel met een paar vragen
namelijk:

1 grote van de lucht filterbox?
de eene zegt dat een grote box meer nut heeft (dit zie ik zelf niet omdat je dan meer lucht nodig zou hebben om druk op te kunnen bouwen)de andere zegt dat het weer handiger is om het meteen op de carb te zetten. nu zou ik graag jullie meningen hier over willen weten

2 afstelling
de afstelling is het volgende probleem omdat je in de lagere versnellingen nog niet heel hard zal rijden en dus minder druk in je box of in je carb krijgt
hierdoor zou je brommer dan te rijk lopen en stotteren.
niet echt ideaal ik denk dat er wel een tussen weg te vinden is maar denk dat het afstellen heel precies moet gebeuren

3 extreme setup
de setup die ik op het moment op mijn nsr zit zal hier niet heel veel winst uit halen, dit omdat dit maar 70cc is met ori ontsteking en een 20mm carb
dit wordt wss weer anders omdat ik een snelle GE2 kan krijgen voor een leuk prijsje
ik verwacht geen wonderen op deze setup maar ik denk dat het op setups met meer cc's enz. wel meer nut zal hebben wat denken jullie ??


Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 7-2-2006 om 13:28 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved