Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
33985 | Remy | 26-12-2005 16:25 | Technical Forum | 4255 | 58 |
Topicpost | |
Gepost door: Remy | Gepost op: 26-12-2005 16:25 |
Ej mensen, laatst van een of andere brommer handelaar een oude suzuki gamma 80cc schakelbromemr opgehaald. Na wat gepruts heb ik het blokje aan de gang gekregen. maar, Vraag niet hoe.. Ik moet eerst 2 straten rondrennen.. als ik geluk heb, gaat hij dan aan..Dus ik spuit maar wat benzine in het gaatje, en daarna loopt hij iets eerder. Echter, het probleem blijft, dat het starten lastig gaat. Ook het rijden gaat rottig, ik rijd wellis waar met erg zachte banden ![]() Het is dus echt een futloos apparaatje ![]() je moet nogal veel gas geven, en de koppeling rustig op laten komen, om het beestje enigszins op te laten trekken. ik heb de cilinder er nog niet afgetrokken, omdat ik bang ben dat de pakking zal scheuren, en ik geen vervaning meer heb. De koppeling ziet er nog erg netjes uit... Wat is dit toch?? carb al schoongemaakt( een Mikuni, 21mm d8 ik), maar schijnt niet te mogen helpen. binnekort maar eens membraam eraf, maargoed, leuk is dat, als deze met inbusbreekboutjes vast gezet word ![]() Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Tnx ( eindelijk gevonden hoe ik een onderwerp moet starten:S!) |