| Topicsamenvatting | |||||
| TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
| 33495 | David Mazereeuw | 26-11-2005 3:34 | Technical Forum | 478 | 2 |
| Topicpost | |
| Gepost door: David Mazereeuw | Gepost op: 26-11-2005 3:34 |
|
Ik heb een Af1 futura 4bak op de uitlaat na helemaal origineel bij de 1ste 2de en 3de versnelling maakt hij een geluid wat niet helemaal goed klinkt, beetje een soort geratel, ik denk krukas (speling of de hele krukas zelf) maar bij de 4de versn. gaat t helemaal mis, dan komt er opeens een gigantisch kabaal vandaan, tis misschien iets met een tandwiel, nu ben ik van plan het blok uit elkaar te halen in de kerstvakantie, maar ik zou graag een beetje een idee krijgen wat ik alvast zou kunnen bestellen, wat ik moet vervangen.Hij is volgens mij nooit gereviseerd en er zit een doppler uitlaat onder waarmee hij 70/75 ging maar met die 4de versnelling waar ik niet aan durf te zitte tijdens een ritje gaat ie nog 50/55. De km stand is nu 12.7++ km maar de km teller doet t niet dus is beetje moeilijk in te schatten, maar het zal heel wat zijn. 30000 ofzoiets. reviseren enzo dus maar tis mijn eerste keer, kunnen jullie een lijstje geven met wat voor lagers e.d. ik nodig heb? evt een adres zou ook heel welkom zijn. Dan ook, ik heb geen kickstart wat normaal is maar de electrische start doet t ook niet, hij maakt wel contact er komt ook een geluid, wat zo nu en dan goed klinkt maar hij start gewoon niet, ik heb naar dat grote tandwiel aan de zijkant gekeken wat niet altijd draait als ik start, lijkt me niet kloppen, er zit iets onder wat dat ding aandrijft, kleiner tandwiel oid maar die maakt niet altijd contact, misschien een veertje ofzoiets? Alvast bedankt Dit bericht is gewijzigd door David Mazereeuw op 26-11-2005 om 3:37 uur. |
|