Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
33401 gold 20-11-2005 23:49 Begin Forum 4555 25

Topicpost
Gepost door: gold Gepost op: 20-11-2005 23:49
Als het 3 graden is buiten start de motor gewoon meteen (+-5 seconden startmotor).

Probleem is waneer ik een paar km heb gereden, en hij op temperatuur is gekomen slaat ie bij de rode lichten af.

De start motor krijgt hem dan NIET aan de gang. Duwen soms wel soms niet.

Als ik 5 minuten wacht, en de starter indruk doet ie het weer meteen...

Deze RS heeft zn hele leven (2 jaar) al met EN premix (300ml/13l) EN olie resevoir gereden. Het is alleen vorige week dat ik voor de eerste keer geen 2T in de tank heb gedaan.

Hij valt meteen uit. Geen vaag geluid. Gewoon toeren minderen en stop.
De starter maakt niet uit hoelang je het ingedrukt houd:niets. Zelfs duwen, hij wil echt niet. En dan 5 minuten later, alsof er niets is gebeurt. En dan wil ie maar niet afslaan, gewoon alsof er niets mis is, todat ie weer warm is natuurlijk. Hij trekt ook net zoals altijd, geen rare geluiden, dipjes in de powerband, niets.

Ik heb een ninja open twin (een rare), wat voor carb weet ik niet (geen ori).

Wat ik zag toen ik mn kappen er af haalde. Ik vermoed dat de bougie te los zat.

De bougie direct uit de motor :

Na schoonmaak met remmen reiniger

Te arm te rijk>? Let wel deze motor heeft en premix en olie resevoir. Wat kan een expert hieraan zien?

De carb

Ik weet absoluut niet wat voor een carb dit is en hoe hij is ingesteld. Kan hier iemand dat zien en de carb en cylinder identificeren?

Alles na schoonmaak met remmen reiniger en hogedruk water.

Ik heb de bougie vervangen en dat die kier in de airfilter gedicht maar ik heb het probleem nog. Als ie op temperatuur komt valt ie uit. Iemand zei dat mn spruitstuk verwarmers niet zijn aangesloten. Klopt dit? En zou dat het zijn?

Dit bericht is gewijzigd door gold op 20-11-2005 om 23:51 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved