Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
33041 | mblover | 3-11-2005 15:46 | Technical Forum | 8698 | 71 |
Topicpost | |
Gepost door: mblover | Gepost op: 3-11-2005 15:46 |
Ik zoek een degelijke betrouwbare brommer voor dagelijks gebruik. Wellicht een nieuwe TZR, maar misschien een RMC. De RMC(-S) vind ik prachtige brommers, ze schijnen ook erg degelijk te zijn. Ik weet alleen niet wat precies het verschil is tussen de "gewone" RMC en de RMC-S. De Yamaha nieuw uit de winkel lijkt me ook een betrouwbare brommer, en vind ik ook erg mooi. Ow, het gaat trouwens niet over snelheid, een ontgrenste TZR loopt hard maar een getunede Zeta SB op een Kreidler gaat (waarschijnlijk) nog harder. Nu zijn mijn vragen: -Wat zijn nou precies de verschillen tussen een RMC en RMC-S? -Wat zijn voordelen en nadelen van de beide brommers? -Welke zouden jullie kiezen en waarom? -Is Kreidler echt zo degelijk dat ze niet kapot te krijgen zijn? -Zijn die am6 blokken nou echt rotdingen met schakelen? Een ding wat dus niet de bedoeling is is dat gezeik wat je met Honda altijd hebt, dat dit lostrilt of dat lostrilt, probleem hier, gezeur daar. En ook niet van die vage bouten zoals bij Honda (dat de sleutels nooit lekker passen, of je nou europese of amerikaanse pakt..) Dit bericht is gewijzigd door mblover op 3-11-2005 om 15:47 uur. |