Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32978 | MT70-nolimit | 31-10-2005 22:06 | Technical Forum | 432 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: MT70-nolimit | Gepost op: 31-10-2005 22:06 |
Oké hier is het punt: Ik wil van een MT5 het motorblok overzetten op een MTX ot. Opzich geen probleem natuurlijk. Maar nu: Mijn setup is alleen met de huidige uitlaat (bovenlangse proma 80) super. Wil je met 80cc+ met een MTX werken, dan kom je automatisch bij de Gianelli 80 pijp. Deze uitlaat is, wat ik verwacht, te hoogtoerig voor mijn setup. De aangepaste 80cc cilinder loopt op max rpm namelijk 9,5-10k en dat is niet gunstig om een gia pijp voor te gebruiken. Kortom ik wil die proma80 bovenlangse pijp houden. Dat gaat natuurlijk niet passen bij het frame... Iemand eerder dit probleem gezien en een oplossing gevonden? En niet zeggen dat ik de uitlaatpoort nog verder omhoog moet halen zodat ie meer toeren maakt, waardoor ik een gia80 pijp kan pakken, dat is out of the question |