Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32028 | Ronald_ | 17-9-2005 18:19 | Technical Forum | 1601 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Ronald_ | Gepost op: 17-9-2005 18:19 |
kheb paar kleine dingen aan me mtx-shtje er zit nu een 70cc athena op, al enige tijd, met een 20mm mikuni. De onsteking heeft altijd vroeg gestaan (stuk uitgevijld) maar toen had ik een gigantische dip voor de powerband, maakte heel ff voordat ie in zun powerband ging zown bwoooop geluid en schoot dan de powerband in (8000-10000 toeren) boven de 10000 toeren kwam ie nooit uit. Dan begon ie te stotteren (in zun 1). Maar nu dacht ik laatst laat ik es ff die onsteking wat trug zetten en miss is het dan wat verholpen. Maar nu staat ie dus net iets vroeger dan origineel max vervroegd. Maar nu maakt ie allemaal rare knalletjes voor de powerband en in zun 4 trekt ie tot aan de 8000 toeren en gaat dan rare knalletjes maken en wil nie harder. Er zit nu sproeiertje 100 in en dit geeft een mooie bruine kleur (wat opzich raar is want dit is de derde keer dat ik me brommer opnieuw af moet stellen en telkens geeft sproeiertje 100 een mooie bruine kleur). Maargoed, wie weet wat het probleem is. Is het de cdi, moet de onsteking NOG vroeger of is het de sproeier of heel misschien de hoeveelheid lucht die tie krijgt aangezien ik zonder luchtfilter rijdt en dat me luchtschroef telkens lostrilt. setup athena 70 20mm mikuni; 20 mikuni spruistukje bovenlangse technouitlaat edit: het vervroegen van de onsteking had geen effect op het maximaal aantal toeren, deze bleef 10000 Dit bericht is gewijzigd door Ronald_ op 17-9-2005 om 18:22 uur. |