Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
30514 Hier_ben_ik 3-7-2005 14:15 Begin Forum 145475 1145

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 3-7-2005 14:15
Hoi allemaal,

Ten eerste welkom op Brommerforum.nl.

Dit is het beginners forum. Dit forum is het enige forum waarin nieuwe mensen kunnen reageren. Na tien dagen kun je in alle andere fora meepraten.

Je zult je afvragen waarom dat is, ik zal het even uitleggen.
Uit de praktijk blijkt dat nieuwe mensen vaak nog niet helemaal weten hoe het er aan toe gaat op Brommerforum.nl.
Ze kicken bijvoorbeeld oude topics onnodig omdat ze die toevallig gevonden hebben in de Search, of ze gaan erg offtopic posten in een ander topic. Het beginners forum is bedoeld om een beetje wegwijs te worden op brommerforum.nl. Je kunt in dit forum gewoon je vragen stellen; iedere andere member kan dit forum bezoeken en er reageren op je topic. Verder is het zo dat, als mensen al tien dagen rond aan het surfen zijn op Brommerforum.nl, al aardig wat slimmer zijn geworden dan toen ze er voor de eerste keer kwamen. Zodra ze dus in alle andere fora kunnen posten, posten ze geen/minder onnozele topics, waardoor het niveau van de rest van het forum omhoog gaat.

Deze maatregel is dus niet bedacht om jullie te pesten ofzo, maar zo komt de rest van het forum op een hoger niveau te liggen, en dat is een van de dingen waar we naar streven.

Als je nog vragen hebt kun je die hier stellen, of als ik niet (of niet snel genoeg) reageer, kun je ze me ook inboxen: KLIK



Edit Hans:
Vroeger was de termijn voordat nieuwe users in de "normale" fora konden posten drie weken. Deze termijn hebben wij inmiddels verkort tot tien dagen.

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 13-11-2009 om 13:04 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved