Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
29605 Hier_ben_ik 27-5-2005 12:52 Main Forum 200587 177

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 27-5-2005 12:52
Zie ook: Brommerforum.nl t-shirts

Zoals jullie weten zijn onze shirts in de maak, ze zullen niet al te lang meer op zich laten wachten.

Vooralsnog heb ik zwarte shirts, kwaliteit: 205g/m2 (dus dikker dan normale shirts) met onderstaand logo (alleen dan in het wit, anders zie je het niet op zwarte shirts) op de borst, afmetingen ongeveer 10 x 5 cm.




De kosten bedragen 12,50 per shirt. Ik zal open kaart spelen en jullie bij deze vertellen dat ik 12 cent per shirt winst maak.
Als je een shirt opgestuurd wilt hebben komen er nog verzendkosten bij, hoe hoog die zijn weet ik nog niet, wellicht kunnen ze in een gewone (grote) envelop met wat extra postzegels erop.
Natuurlijk kan ik ook altijd (in overleg he) shirts meenemen naar meetings als ik er toch heen ga etc, dit bespaart je verzendkosten.

Ik heb om te beginnen 30 shirts besteld (heb iets over de 500 euro geïnvesteerd), waarvan ik er 10 in maat M heb, en 20 in maat XL.

Zoals jullie weten heb ik de shirts nog niet binnen, maar dat zal niet al te lang meer duren, vandaar dit topic over het bestellen van shirts.

Als je een (of meer) shirt(s) wilt hebben, moet je een mailtje sturen naar: shirt@brommer-forum.nl (let op het streepje (-) ) met daarin de volgende gegevens:

- Je voor + achternaam
- Je userID, deze vind je o.a. in je profile
- Je telefoonnummer
- Je adres
- Hoeveel shirts je wil, en in welke maat
- Of ze opgestuurd moeten worden
- Overige opmerkingen

Gelieve deze volgorde te gebruiken en alles compleet in te vullen!
Daarna mail ik je weer terug over hoe we het verder afhandelen.


Ik heb er nu dus 30 besteld, ik kijk hoe hard ze lopen, wie zich het eerst meldt krijgt er ook het eerst een. Als ze op zijn laat ik weer nieuwe komen (wat dan sneller gaat dan nu, omdat ze de perslogo's dan al afhebben) etc.

Wellicht zijn er in de toekomst ook rode en blauwe shirts te krijgen.




Dus even kort:
Wil je een shirt, mail dan. Ze zijn nu nog niet binnen, zodra ze wel binnen zijn post ik ook een foto van de shirts. Ze kosten 12,50/stuk + eventuele verzendkosten.






update

Verzendkosten:
- 1 shirt binnen nederland: 2,50
- 2 shirts binnen nederland: 5,00
- 3 of meer shirts binnen nederland (max 5 kilo): 5,50

- 1 shirt belgie: 3,80 (geen priority)

als je iets meer wilt weten dan hoor ik het wel.


update 2

Foto's van de shirts:
_ klikkerdeklik _
_ klikkerdeklik _

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 29-6-2005 17:43

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 5-11-2005 om 20:32 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved