Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
27565 | Rio88 | 29-3-2005 20:08 | Technical Forum | 668 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: Rio88 | Gepost op: 29-3-2005 20:08 |
hallo, ik heb op me am4 blok een spruitstuk gezet (20mm) wat gewoon goed past... en daarop een 17,5 phbn dellorto carb. naja na het nodige gedaan te hebben zat ie erop... toen heb ik nog wel ff moeite gehad met het luchtfilter aansluiten.. maar ik heb nu een stofzuigerslang aan me carb gemaakt en diep in me luchtfilter geduwd... ik weet niej of da helemaal goed is.. dat moete jullie maar zeggen.. maar mijn probleem is: ik ga testritje maken.. nou doet ie gewoon goed en dan laat ik hem op touren komen en dan zegt ie: bluuuuuuuuuuurrrrr en steeds zachter en daarna valt me motor uit.. dan wil ik hem aanzetten en dat lukt gewoon... dit doet hij als ik steeds over een bepaald aantal touren wil komen.. daarna heb ik mijn gasnaald op de hoogste stand gezet en hij rijd nu wel wat beter maar af en toe nog wel eens dit probleem, ikzelf denk dat mijn sproeier veels te klein is.. Nadat ik klaar was met rijde heb ik mijn bougie er zo snel mogelijk uitgehaald en toen was hij erg droog.. zat geen vloeistof op om te kijken of hij wel of niet koffiebruin is... iemand ideeën ohja er zit nu een 86 sproeier in als er tog een grotere in moet.. kan iemand zeggen in welke buurt ik moet gaan kijken? alvast bedankt |