Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
25948 | wildhaguh | 2-2-2005 15:04 | Main Forum | 2053 | 50 |
Topicpost | |
Gepost door: wildhaguh | Gepost op: 2-2-2005 15:04 |
ik heb dus een tijdje een nieuwe brommer gilera smt (heeft gewoon derbi blok verder ales bijna hetzelfde ook) heb hem vanaf 01-09-2004 staan niet exstreem veel km op maar had hem weg gebracht voor een beurt en paar mankementjes dus ik bel net of die al klaar is TELEFOONGESPREK IK: hej meej rik ik belde of mijn gilera smt al klaar is. HIJ: ja ik denk het wel zal even kijken wat het kost. HIJ: uh 76euro IK: waar komt da vandaan zoveel? HIJ:we hebbe hem na gekeke en ales gemaakt en een beurt gegeven maar ales was garantie alleen je ACCU NIET daar zit maar 3 maande garantie die dingen gaan wel vaker kapot maar je hebt m nu voor de helft van de prijs en de rest zijn wat uurkosten IK ![]() HIJ: oke hadouw IK: hallej OVERIGENS WEL BIJ DE ZAAK WAAR IK HEM OOK GEKOCHT HEB dus mijn vragen nu eigenlijk 1 is het waar dat op een accu maar 3 maande garantie zit? 2heeft iemand met een gilera/derbi al eens vaker een kapote accu gehad (en na hoeveel tijd)? allemaal zovast bedankt ik ga hem straks ophalen dus hoop al wat andwoorden te hebben dan ![]() |