Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
25280 | m_a_r_c_o | 8-1-2005 19:24 | Technical Forum | 5692 | 42 |
Topicpost | |
Gepost door: m_a_r_c_o | Gepost op: 8-1-2005 19:24 |
Ik heb een probleem met mijn derbi senda. Ik had een nieuwe cil er op gezet maar toen gebeurden er dit: -zuiger cilinder erop > liep goed vrij -dus ik wilden hem aan zeten maar ik zag dat de orrie carb lekte en ik was toch al van plan een 17,5 mm carb te kopen dus heb ik maar gelijk ergekocht. -nieuwe 17,5 mm carb. gehaald en er op gezet -alles zat erop en eraan>konden dus gaan starten -zat benzine in de carb. > overstroomde niet>carb. goed! -aankikken lukte niet>dan maar aanlopen -hoppa in ze 2 getrapt> motor ging rond -ik gaf een btje gas>achterwiel blokkeerde opeens -alles ging heel stroef>vliegwiel nog moeilijk rond te krijgen -cilinder gedemonteerd>drijfstang bleek krom Hoe kan dit gebeurt zijn? Zat wel benzine boven de zuiger toen ik de bougie losdraaide...> extreemn verzopen ofzo?? Ook zat de uitlaat helemaal vol met benzine. En toen ik de tank van de carb los maakte zag ik dat de benzine gewoon door liep uit de tank dan is dus volgens mij de vacuem pomp stuk. Nu heb ik dus een nieuwe krukas er in en een nieuwe vacuem pomp maar ik wil natuurlijk niet dat het nog een keer gebeurd. Is het door de vacuem pomp gebeurd of wat anders?? |