Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
24386 | CC x-power | 1-12-2004 17:57 | Technical Forum | 1586 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: CC x-power | Gepost op: 1-12-2004 17:57 |
Als je wil lezen ben ik je dankaar ![]() Wel, hij is nu ongeveer ontgrenst, deze middag gedaan... heb 2-3cm van de afstelbuis gedaan, zit nu nog 1cm in, maar die blijft !!! Wel probje : in 6de; rond de 8000 toeren heeft hij soms dat hij opeens een beetje inhoud en een soort krassend lawaai maakt, iets luiders dan normaal etc; waar kan dit aan liggen ? heb niets veranderd, geen sproeier of niets, want de bougie stond een beetje te rijk voor dat ik er deze middag aan begon ( dus hij kreeg een beetje te veel ), dus ik dacht wel van zal wel lukken, heb beetje rond de 8000 toeren gereden daarstraks ( vandaag een 60-tal km gereden ) en nu in lage toeren, dus bv in 1ste een 3000, dan vollegas geven en je stijgt, naar de 4000 geeft hij opeens een kleine snok ( dus heeeel ffjes inhouden )en daarna weer voort naar de 4500 en daar sputtert hij een klein beetje denk ik, niet zeker en dan trekt en rijdt hij perfect... ![]() ![]() ![]() Ik wil geen bullshit horen van mensen die er niks van kennen, sorry ! Owja : nog ff : had er 2bougie's in gedaan. 1st : zat de oude er nog in, een 15km mee gereden, aan dealer getoont en die zei dat hij te veel kreeg ![]() 2de : na die eerste 15km de 2de derin gestoken en zo doorgereden ( een km of 45 ) wel niet veel vol in 6de, want er reed een tragere scooter mee; en dan later nog ff goed gas gegeven, een km of 7 rond de 8000 op top, 1 keer 9800 op top. deed het perfect, 1 of 2 keer dat krassend geluid gehad en beetje ingehouden. (daarna naar huis en dan heb ik gemerkt dat hij een beetje snokte aan 4000toeren, zie eerste stuk tekst ) Van die 2de bougie zei de dealer uiteindelijk ( was nog vrij nieuw !! ) dat die beter stond, terwijl ik niks aan de brommer gedaan heb. Een foto van de bougie's kan gemaakt worden als jullie willen... ![]() Dit bericht is ge-edit door CC x-power op 1-12-2004 18:00 |