Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23534 herman103 30-10-2004 19:00 Technical Forum 2025 41

Topicpost
Gepost door: herman103 Gepost op: 30-10-2004 19:00
hallo,

ik heb een yamaha dt gekocht..... ik jage op dat ding... hij had veel krukas speling... en hij rookte veel.... ik d8 o keering er uit... dus ik da blok uit elkaar getrokken... nieuwe lagers en keeringen er in..... blok in elkaar en weer onder de brommer gepleurt..... nu zit ik met het volgende probleem: hij rookte eerst nog best wel veel..... dus ik aan mijn voertuigen leraar gevraagt wat dat kon zijn.... hij zij dat hij misgien te veel tegedruk had en dat het daar wel aan kon liggen.... dus ik uitlaatje uitgebrand..... nu is het roken minder geworden.... magoed nog te veel...... maar hij loopt stukken beter hij slaat ook nie meer af... dus ik dat ding een kwartier stationair laten lopen...... na een kwartier toen ie goed warm was een beetje spelen met het gas.... en toen ik het gas helemaal los trok kwam er een hele grote grijs/witte rookpluim uit..... dus ik da ding uitgezet..... later weer aangetrapt.. hij liep nog gewoon en nog steeds roken en doen iemand die mij hierme kan helpen??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved