Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20604 | Hondalover19 | 17-7-2004 22:56 | Technical Forum | 3300 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: Hondalover19 | Gepost op: 17-7-2004 22:56 |
Ik heb hier nu een motorblok liggen van een vespa Ciao oud model dan nog.Nu is deze eindelijk volledig terug in orde ,en het blok gaat goed alles volledig gereviseerd , nieuw dichtingen enz...Nu was ik aan het denken wat ik ermee ging doen.En kwam in mij op dat ik ( al vele jaren terug ) ooit een motor op een fietskader te zetten.Dit lijkt me wel eens een leuk alternatief .![]() enige wat problemen gaat geven is de kader die zoiezo verstevigt moet gaan worden , anders is die binnen de 2 dagen zo krom als iets.Dan de overbrenging ik heb hier nog een stuk of 5 vario's liggen oude vario's dan en dan nog een stuk of 2 vaste riemschijven maar deze gaan vastmaken op het wiel ... ![]() ![]() Anyway de belachelijke set up is ![]() - 12.5mm SHA Carb ( Nooit van gehoort) - 50 CC Vespa - Cilinderkop ==>Decompresseurknop weggehaalt en dichtgelast. - Waarschijnlijk een handmade uitlaat ,aangepast op de kader van de fiets. - Voor de rest alles ori van het motorblok Iemand suggestie , ideeën , ....? |