Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20235 | DeAmOnChiLd | 4-7-2004 16:14 | Technical Forum | 1044 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: DeAmOnChiLd | Gepost op: 4-7-2004 16:14 |
Òk dit is het probleem mijn oude mb is over gegaan naar mijn buurjongen en die heeft hem opgeknapt. de 70cc polini is vervangen door een 50cc import. daarachter hadden we eerst een 18mm keihin maar daar kregen we hem niet mee afgesteld dus toen een andere keihin van 16mm erachter gehangen. nu komt het probleem draai je dee benzine kraan open dan pist na verloop van tijd de benzine aan alle kanten uit de carb en NEE HET IS NIET DE VLOTTER OF EEN ANDER DING IN DE CARB DIE IS 100% IN ORDE. nouja wij toch maar rennen en hij krijgt benzine hij krijgt vonk maar wil niet lopen. zelfs niet als je benzine in de kop gooit want dan pist hij het er bij de uitlaat meteen weer uit. DE zuiger zit wel goed om dat is dik nagekeken dus das niet het probleem. toen we de uitlqaat verwijderde kwam daar ongeveer 1.5 liter benzine uit wat er volgens mijn brommer kennis niet hoort te zitten. dus uitlaat leeggegooit en carb weer eraf en sproeiers gerobeert 60 70 80 maar op geen 1 wil ie lopen en op geen 1 krijgen we hem afesteld IEMAND een id wat dit zou kunnen zijn. |