Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19734 | Honda_driver | 16-6-2004 12:55 | Technical Forum | 1269 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda_driver | Gepost op: 16-6-2004 12:55 |
Mijn mtx-sh doet het niet meer. Ik was laatst aant rijden en alles werkte nog perfect. Toen ik m uit had gezet en weer startte kwam er een knal uit de uitlaat, en toen begon het gezeik. Ik reed weg en hij kwam niet meer op toeren. Hij deed niks anders meer als wat stotteren. Dus ik gekeken wat er aan de hand kon zijn. Ik had er een andere bougie ingedraaid en hij deed nog niks. Die bougie kwam btw van een nog lopende sh af. Toen heb ik de carburateur schoongemaakt, maar dat hielp ook niet. Ik heb nog de bobine en de cdi geprobeert van die andere sh. Het gekke is dat hij wel gewoon vonkt, en hij krijgt ook benzine. Toen heb ik de cilinder er maar afgepakt, om te kijken of daar niets mis mee was. Hij had nog wel gewoon compressie. Met de cilinder was ook niks mis, en met de zuiger(veren) ook niet. Ik heb er toen nog een ander membraam ingezet, en dat hielp ook niet. Wat zou het nou nog kunnen zijn, want hij krijgt wel bezine, en hij vonkt ook.... Setup: 50cc, 13mm met 72 sproeier, org luchtslang. |