Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1736 | vampire_esje | 3-10-01?23:33 | Main Forum | 1486 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: vampire_esje | Gepost op: 3-10-01?23:33 |
Dit volgende verhaal is ECHT gebeurd.... lees en lach mee! ![]() Een goede vriend van mij heeft in een paar maanden tijd (feb. werd hij 18) zijn rijbewijs gehaald. Gelijk een auto gekocht... een NIEUWE!!!! Diezelfde avond rijdt hij ermee op de snelweg naar huis. Plotseling ziet hij een kat, schrikt, gooit zijn stuur om en komt in de vangrails terecht. Daar schrikt hij zó erg van dat hij gelijk weer het stuur omgooit en wéér in de vangrails terecht komt. Conclusie: auto total los.... :a ok, het is best wel erg, maar zeer lachverwekkend, het is vorige week gebeurt en pas vandaag ging hij weer naar school omdat hij zo depri was.. gelukkig was hij niet bij ons thuis anders was hij weer boos weggegaan. Aan de andere kant snap ik het niet (hij is voor zijn 18de best volwassen, op zijn 16de begon hij te werken in de horeca en had gelijk de leiding over mensen die zelfs ouder waren dan hij...) ik heb het aan de ene kant onwijs met hem te doen, aan de andere kant... toen ik het hoorde lag ik helemaal vlak! deze topic is met toestemming van $tranger geplaatst |