Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16462 | DaveTSX | 5-3-2004 9:57 | Uiterlijk Forum | 5999 | 102 |
Topicpost | |
Gepost door: DaveTSX | Gepost op: 5-3-2004 9:57 |
Ik heb zoals de meeste van jullie wel weten een aantal maanden geleden een ongelukje gehad met mijn tsx, ik ging 80 en iemand sneed me af met een auto'tje, dat was dus mooi 15 meter superman spelen en vliegend door de lucht, is super vet hoor, totdat je neer komt ![]() Maarjah ik kreeg mijn brommer na 5 weken in beslagname terug. Dit was mijn brommer: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was dus hoe ik hem terug kreeg van de politie. Wat bleek frame was mega krom, en een buis was beetje los gescheurd van frame, maar reed wel nog rechtdoor met losse handen ![]() ![]() Dus ik heb dat frame gepakt, die achterbrug, en die voor en achtervelg van die tsx gepakt. Frame heb ik toen zwart gespoten, achterbrug zwart, voorvork zwart (dat is gewoon de voorvork waar ik dat ongeluk mee had!), stuur is ook zwart, en de kappen zijn blauw metallic met warm wit (is iets donkerder dan gewoon wit). Hij zit nu al helemaal in elkaar alleen de 2 grote zijkappen moeten nog gedaan worden. Nou toen zat ik eens op stage, zoals nu weer, en had ik een vage bui ik had een homoet uitlaat besteld. Maar was niet op voorraad. Halve week later postbode aan de deur of we ff 120 euro konden betalen. Noujah natuurlijk kon dat :P Dus ik had een mooie homoet uitlaat! Ik mijn cillinder+zuiger ff op die van caspar gelegd, ik start hem reed goed. Ineens KLING vast ![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik weer pc aangezet, cillindertje besteld. Weekje later staat postbode aan de deur of we ff 99,95 euro wille betalen. Tjah tuurlijk ![]() Dit x d8 ik van ik wil het goed doen. Dus ik poortmap gemaakt, durations uitgerekend, gekeken wat het moest worden met de durations die ik wou, en die maten weer uitgetekend op een papiertje. De "poort" uit het papiertje geknipt, papiertje over je originele poort legge, ff met een stift door het gat in het papiertje, en tadaa je ziet ongeveer wat het moet worden. Ik gedremelt, en meteen de zuiger goed bijgewerkt. wat ik heb gedaan: -uitlaatpoortduration op 191 graden gezet (was 182 graden) -spoelpoortduration op 129 graden gezet (was 121 graden) -inlaatduration op 150 graden gezet (was 136 graden) -uitlaatpoort 68% van boring breed gemaakt Ik heb gestart om kwart op 1 's avonds met die homoet pijp om ff te kijke of het liep ![]() Ik moest natuurlijk super rustig rijden omdat ik moest inrijden maar wat me al meteen opviel ![]() ![]() ![]() ![]() Nou dus ik gisteren heel stuk gereden, zit nu al 50KM op ofzow. Ik reed rustig in de 1 ik liet ff gas dicht en ik d8 geef maar weer us wat gas. Onder de powerband dus nog dik, want ik maak nog steeds niet veel toeren. En hoppah voorwiel ff los, op het gas dus. En met wegrijden gebeurd het ook wel us dat ie wheelie't, terwijl ik niet eens veel toeren draai!! Het rijd dus echt heerlijk, super fijn. Dit is dus met binnenrotor he, en daar kan je dus niet zo simpel mee wheelieƩn als vliegwiel met koppeling laten schiete, maar moet je meer power voor hebben. Dit is ongeveer me hele verhaal van de afgelope 5 maanden na m'n ongelukkie. Mijn server waar m'n pics op staan is down dus die pics doen het nu ff niet en ben nu niet thuis. Rond 5 uur zulle de pics het wel doen en knal ik meteen de pics er op van hoe die nu uit ziet. Ik heb toevallig gisteren nog een foto met me telefoon gemaakt, ff wat webspace zoeken waar ik die kan uploade. Zodra ik weer thuis ben (rond 5 uur) doen alle pics het en komen er nieuwe pics bij, van getuned zuiger + cillinder en van brommer!! Ondertusse ga ik ff proberen die foto wat ik gemaakt heb met gsm te uploade. Ik kan weer rijduh YEAHHH ![]() ![]() ![]() zoow ff 1 foto'tje geupload, hij's klein maar fijn ![]() ![]() ![]() Dit bericht is ge-edit door DaveTSX op 6-3-2004 1:45 |