Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1424 | Lekkerkoudbiertje | 30-8-01?20:38 | Main Forum | 981 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Lekkerkoudbiertje | Gepost op: 30-8-01?20:38 |
Kwam hier bij de plaatselijke 2e hands brommerboer en zag daar een MT5 letterlijk afgecrossed staan Hij stond achteraan en vroeg aan die vent ,wat zit er allemaal op Nou zegt ie ,degene die hem binnenbracht vertelde dat er een 70cc opzat en een 5 bak Ik dacht nou ,die 5 bak HMM Ik wat dichterbij kijken en ik zeg tegen hem ,volgens mij is dat geen 70cc maar een origineel standaard 50cc (wist ik vroeger dat standaard cilinders van Honda 6 koelribben hadden en snel 5,hij zei nee dat kan niet Ik vroeg wat kost ie ,nou 200 piek dan ,oke verkocht Eenmaal thuis gekomen meteen die cilinder er af en wat bleek ,ik had gelijk ,een standaard cilinder en die zocht ik ook aangezien volgend jaar de brommers gekeurd moeten worden Er zat nog een orig luchtfilter op maar helaas geen 5 bak Zo heb ik meteen ook de kunstof handvaten vervangen naar metalen en er zat nog veel meer bruikbaars op ,ohja ook nog een 16mm en die zocht ik ook Volgens mij een koopje aangezien volgens mij de echte standaard toegelaten cilinders zeer schaars zijn |