Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13388 bart de scootergek 16-11-2003 14:49 Technical Forum 1137 17

Topicpost
Gepost door: bart de scootergek Gepost op: 16-11-2003 14:49
vandaag me gereviseerde blokje onder me mb gehangen, alles ging goed kabels aangesloten benzine erin versnellingen getest alles was oke. ik naar buiten met dat ding en probeer hem aan te kicken, niks deed de nieuwe imi , toen maar aangelopen in de eerste versnelling en na een meter of 20 sloeg hij aan, gelijk in de vrij gezet en de cilinder rustig warm laten worden, toen hij warm begon te worden wilde ik een rondje gaan maken in de buurt en ik wil hem in de 1 trappen maar er was geen 1 meer. ook begon de cilinder al te tikken kmaar dat boeit me niet zo. wat kan de oorzaak zijn van dat me eerste versnelling weg is, er kan volgens mij nooit veel aan de hand zijn, overigens pakt hij de 2e versnelling wel. wat moet ik eraan doen?

en welke zuiger kan ik het beste gebruiken op die imi 50? de ori honda zuiger met nieuwe zuigerveren of dat ding dat er bij zit, want die imi zuiger als die op het odp zit raakt hij bijna de krukas aan, ik heb het idee dat de poorten ook niet helemaal open gaan en de gasreactie is al helemaal slecht.

Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 16-11-2003 15:22

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved