Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12988 | Pol de MT5 Crosser | 29-10-2003 21:14 | Technical Forum | 1014 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Pol de MT5 Crosser | Gepost op: 29-10-2003 21:14 |
He mensen ik heb een probleem.... Als er iemand achter me rijd of ik heb zelf op een andere brommer gereden van iemand en dan zie je dat het achterwiel niet recht achter het voorwiel staat. Het kwam in het begin omdat me wiel er niet recht in stond maar nu is het nog steeds..... mijn voorvork staat helemaal naar links (hij ziet er wel gewoon recht uit) en me achterwiel staat naar rechts. Als ik door het zand rijd zie je ook 2 sporen tegen elkaar staan in plaats van 1. Ik ben namelijk per ongeluk tegen een stoeprand aangeknalt. Voorwiel zit flink slag in en daar haal ik een nieuwe voor en ik heb nog een goed achterwiel liggen want in dit achterwiel zit tevens ooke en slag maar nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn wielen weer achter elkaar? Het was altijd al een heeeeel klein beetje maar dat is bij heel veel mt`s maar bij is het abnormaal ik dacht er zelf aan om mijn rechtervoorpoot wat hoger tezetten zodat hij weer wat naar rechts gaat. Ik baal er flink van eerst kon ik nog wel eens me handen even los van het stuur halen maar sinds ik met 50 op die stoep geknalt ben door een uitwijk actie.//////////als ik me stuur los laat zwalkt hij gelijk naar links |