Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12967 | Mr Pain | 28-10-2003 20:00 | Technical Forum | 606 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: Mr Pain | Gepost op: 28-10-2003 20:00 |
pieps, hoi hoi hallo allemaal, nou mijn nsr doet het weer ![]() fucking yeahhh ![]() maar nu iets raar's, wat is ongeveer de powerband van een mbx cilinder, ik heb mijn net nieuw gehoonde cilinder even mee gereden, niet te hard en toen even doorgetrokken (direct weer langzaam natuurlijk ![]() ![]() ![]() ik heb er even een 20mm achter gehangen met een 190 sproeiertje (mikuni) maar hij is iets te klein denk ik, klopt dit wel een beetje? ohh achter in de uitlaat zit nu nog een beste gat (komt straks demper op), en ik heb de cilinder iets opgehoogd zegmaar ![]() ![]() ik heb er even een 20mm achter gehangen met een 190 sproeiertje (mikuni) maar hij is iets te klein denk ik, klopt dit wel een beetje? ohh achter in de uitlaat zit nu nog een beste gat (komt straks demper op), en ik heb de cilinder iets opgehoogd zegmaar ![]() maar goed morgen even goed afstellen, en even inrijden Ohhh 400km baal er nu al van ![]() maar goed morgen even goed afstellen, en even inrijden Ohhh 400km baal er nu al van ![]() |