Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12754 | Daan Da Man | 13-10-2003 17:36 | Pro Forum | 71716 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Daan Da Man | Gepost op: 13-10-2003 17:36 |
oke maar ff in pro omdat je anders van die antwoorden van drukopbouwen enzo krijgt... en na aanleiding van het dubbele dempers topic. we weten immers allemaal dat het niets met druk te maken heeft maar met geluidsgolven... toch? ![]() maargoed. ik wil straks op mijn rs een seatpipe gaan maken... misschien wel een dubbele. ik zat er over na te denken of dat nu iets gaat uitmaken ivm prestaties. zou een uitlaat (de brommer) beter (best) presteren; -zonder stinger, -met stinger, -met stinger+demper, -met lange stinger zonder demper -of met lange stinger en 1 (of 2) dempers. vanuitgaand dat de dempers geen weerstand geven aan de stroom (grote doorlaat) graag geen reacties dus over tegendruk en alles met uitleg. ik weet immers al dat het niets met tegendruk te maken heeft (zou mooi zijn. stop je je vinger in je uitlaat moet je harder kunnen bij wijze van spreken) |