Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1259 | Rene | 15-8-01?15:57 | Main Forum | 1564 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: Rene | Gepost op: 15-8-01?15:57 |
De Roosendaal boys (sven, arjen, dave, jaimie) waren vandaag ff op bedoek, dus ff wat fotos.... ![]() Foto 1: De nacht van achtmaal (westbrabant rally) ; de voorrondes. ![]() Foto 2: Nog een keerke. ![]() Foto 3: Westbrabantrally continues. ![]() Foto 4: Broem broem brommers. ![]() Foto 5: Arjen op beev zn snelheidsmonster. ![]() Foto 6: Jaimie op dun EMBEE ![]() Foto 7: Nsrreke en emteke ![]() Foto 8: embeikke met arjenneke ![]() Foto 9: Sven op dun MB ![]() Foto 10: nog een foto ![]() Foto 11: Tsja, die hormonen he? ![]() Foto 12: Bord ![]() Beev probeerde iets weg te fikken met un aansteker ![]() ff kijken of de camera het nog doet nadat sven er met mt en al mee is gevallen terwijl hij stilstond. ![]() beev op zun mb ![]() vlieg op de pet van arie (natuuropnames) ![]() Van dit merk hebben wij de handvaten. ![]() Ik reed wel zo hard achter beev aan. ![]() sven is zun mt aan het fixen na zun val. ![]() en hij kan het weer niet. ![]() ![]() Mooi he??? dies van mij, ik heb mun potje maar eens gepoetst. ![]() Beev kwam wat later. ![]() Hmmm waar ken ik die van?? Nu alleen met mt wielen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Allemaal van sven zun mt. Ze komen later nog in de gallery. [edit 405] laatste commentaar door beev |