Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11939 Luc 12-9-2003 10:35 Pro Forum 90135 56

Topicpost
Gepost door: Luc Gepost op: 12-9-2003 10:35
Ik zit dus met het volgende probleem,
ik ben bezig met een crosskart aant maken, en hep een 750 AC blok, of wss een 500 LC blokje, een van de 2 iig,
maar omdat er in geen een van tweeen een achteruit opzit, moet ik dus zelf een versnellingsbak zien te fabriceren, of anders als iemand tips heeft voor een KLEIN versnellingsbakje, hoeft enkel voor en achteruit te kunnen, wat ik hep ook nog de schakelbak vant blok...

Maar ik kan dus ook, een buurman van me, die heeft egt ALLES, heeft vroeger bij philips gewerkt, computergestuurde draaibank, kolomboren, je kunt et zo gek niet bedenken, hij heeft et

Die hep ik laatst gebeld, en die wou mij wel helpen,
Et maken van een versnellingsbak is dus géén probleem, hij kan egt alles, en tandwielen hep ik ook. (bijna alle soorten tandwielen)

alleen hepik dus een ontwerp nodig voor een klein versnellingsbakje, wat enkel voor en achteruit hoeft te kunne, letop, et toerental wat er IN gaat, moet er OOK uit komen, dus niet versnellen of vertragen, mar das gewoon een kwestie van evengrote tandwielen gebruiken...

Ik hep ook een Versnelingsbakje van een Eend aangeboden gekregen, mar ik denk dat dat te groot is..
en ik weet niet, of jem dan bv in een bepaalde versnelling zet, datter evenveel toeren UIT komt, als dat er IN gaat, snappie, niet dat die heel hoogtoerg of laagtoerig is, dat de verhouding ook goed is...

Et moet klein zijn, omdat ik de achteras van een Fiat Uno hep, met een BMW differentieel ertussen, en et blok komt er boven te hangen, en et versnellingsbakkie moet ervor, of ook erboven, mar dan wordt et veel kans weer te hoog ofzo, zo moet et ongeveer worden...


zo wil ik de blokophang enzo ongeveer nobouwen,
en zo moettie worden;


Dit bericht is ge-edit door lucvpuijenbroek op 12-9-2003 10:40

Dit bericht is ge-edit door nick op 12-9-2003 20:27

Dit bericht is ge-edit door Luc op 18-9-2003 19:22

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved