Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11917 Hier_ben_ik 11-9-2003 1:09 Meeting Forum 22120 346

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 11-9-2003 1:09
Ok... toch nog maar ff een topic openen.

Harrie en ik zijn nog steeds van plan om dit jaar nog een 2e brabantmeeting te houden. Wanneer, waar etc daar zijn we nog niet helemaal uit. Wanneer het is kunnen we zelf wel verzinnen, over 1 of 2 maanden bijvoorbeeld, alleen hebben we een beetje moeite met het uitzoeken van de locatie. Het moet een beetje centraal in brabant liggen, er moet redelijk dichtbij iets te beleven zijn, we moeten een beetje afgezonderd terrein hebben en als het even kan moet er niet al te veel politie rondrijden..

Misschien hebben jullie suggesties voor een locatie?? Pas als we een geschikte locatie gevonden hebben gaan we de rest regelen

(dus nu nog niet zeggen van "Ik kom", dat komt later wel, maar alleen vast met suggesties voor een locatie komen aub)

Ok jongens, ff UPDATE

Ik heb zojuist even met ons opa geregeld dat we van Zaterdag 11-10, 20.00 uur tot Zondag 12-10, na het ontbijten een stuk ruimte van het gebouw van Roofvogeldemonstratieteam Asten mogen gebruiken om te verblijven en te overnachten. Er zijn wel enkele regels waar we ons allemaal aan moeten houden, anders worden de overtreders onmiddelijk verwijderd van het terrein. Deze staan onderaan deze reply.

Hiermee staat dus ook vast dat de meeting gehouden wordt in het weekeind van 11/12 oktober, dat we overnachten in Asten en dat we op een andere, centrale plaats in brabant (vooralsnog Moergestel) bij elkaar komen zaterdag, omdat we pas om 8 uur in die ruimte kunnen.

We willen rond een uur of 1 (13.00) bij elkaar komen in (vooralsnog) Moergestel, waar precies moeten we nog even bekijken als harrie en ik daar van de week ff heenracen Dan gaan we 's middags wat doen, met aansluitend een mooie toeristische rit naar Asten, waarbij we de grote steden proberen te mijden Zondag kunnen we vanalles gaan doen totdat mensen weggaan..

Ok, hier ff vast de regels van de locatie:
1. De locatie is van mijn opa, er wordt dus ook geluisterd naar wat IK zeg, zo niet, heb je een probleem.
2. Je zult zien dat er hier en daar afzetlint gespannen is, achter het afzetlint is het voor iedereen verboden terrein, tenzij expliciet door mij is gezegd dat je er mag komen.
3. Je kunt gebruik maken van het sanitair, laat wel alles netjes achter.
4. Je zult zien dat er een paar ruimtes afgesloten zijn, hier komt (natuurlijk) niemand in.
5. Er mogen, tenzij hoge uitzondering, geen brommers in het gebouw komen. Deze blijven 's nachts allemaal buiten staan, neem eventueel een zijltje mee. Voor diefstal hoef je niet bang te zijn, er is een grote poort die ik op een gegeven moment op slot draai, en die ook niet meer opengaat tot de volgende morgen.
6. De ruimte wordt gesponsord door Roofvogel Demonstratieteam Asten, we moeten dus blij zijn met wat we krijgen, en dus ook alles hetzelfde achterlaten zoals het was voordat we kwamen. Dat houdt o.a. in: alle rommel opruimen, geen bierdopjes, peuken en weet ik wat overal neergooien (ik zal zorgen voor een aantal asbakken en prullenbakken, maak hier ook gebruik van om je een hoop werk te besparen de volgende dag )
7. Nader in te vullen

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 21-9-2003 20:27

Ok, hieronder de info over het meetingpoint:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Goed, zoals ik al zei in mijn rollerbanktopic (), we hebben een hele mooie locatie gevonden in Moergestel.

Locatie, voor wie via de snelweg komt, die moet er bij afrit moergestel af, dan het viaduct op, daar richting moergestel en dan zie je meteen bij de rotonde de total.
afbeelding
Total is ong 1km van de locatie af.
afbeelding
Idem, maar nu ingezoomd .
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
En er is een sloot
afbeelding
afbeelding
afbeelding
De locatie vanaf de total.
afbeelding
Total met molen.
afbeelding
Kaartje

Goed, locatie is heel makkelijk te vinden: Gewoon vanuit Oisterwijk naar Oirschot/Eindhoven rijden, of vanuit Oirschot/Eindhoven naar Oisterwijk, dan kom je in principe vanzelf bij het viaduct over de A58, als je dan Moergestel in rijdt zie je de rotonde, linksaf de Total, die weg volg je een klein stukje en dan zie je de locatie vanzelf.

Daar verzamelen we dus.
Dan hebben we nog een toeristische rit gepland naar Asten toe, dit is ongeveer 70km en we schatten dat dit 3-4 uur gaat duren (rekening houdende met langzamere mensen, tankstops, eten enzo).
Tankstations zijn er overigens meer dan genoeg onderweg.
Ook zullen we onderweg nog even stoppen om wat kleine inkopen te doen voor zondagochtend (brood enzo).
Als iemand nog onderdelen nodig heeft, we komen onderweg nog wel wat zaken tegen als het goed is, dus daar kunnen we evt nog wel langs.

In Asten aangekomen kunnen we (als het na 8 uur is) alle spulletjes klaarleggen in de loods enzo.

En het plan was om daarna naar de bios te gaan. Alleen dan met de bus aangezien we daarvoor midden in Eindhoven moeten zijn.
Kosten voor de bus zullen neerkomen op 5-8 euro (retourtje), bios maak je zo duur als je wil (het stratumseind zit er vlakbij, dus als je liever wat gaat drinken ofzo, ga je gang, misschien gaan we daar achteraf nog wel even heen, maar dat zien we dan wel ).

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 1-10-2003 18:20

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved