Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11415 Hier_ben_ik 21-8-2003 1:48 Pro Forum 49438 0

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 21-8-2003 1:48
Pro Forum

"Hmm, klinkt leuk, maar wat heb ik er aan?" zullen de meesten denken. Vandaar even wat uitleg

Dit forum is bedoeld voor de topics hier die op hoog niveau spelen. Vroeger was het zo dat deze topics in de diepte wegzakten in bijv. TF, met als gevolg dat niemand er meer aan dacht, dat dingen niet uitgewerkt werden, dat interessante dingen kwijtraakten etc. In PF staan al dit soort topics bij elkaar. Voordat je hier mag posten moet je jezelf "bewezen" hebben. Dwz dat je van verschillende dingen goed moet weten hoe het zit, dat je technisch bent (op welk gebied dan ook) en je moet niet te veel crap posten. Sommige users krijgen vanzelf postrecht in het PF, ander users (die mij niet opvallen oid) en die toch denken dat ze "slim genoeg" zijn, sturen mij een inboxje met de vraag of ze toegang mogen hebben. Na zo'n inboxje wordt er gekeken of je idd postrecht mag hebben of niet. Dit is om te voorkomen dat er hier onzin wordt gepost. Als, nadat iemand toegang heeft gekregen, blijkt dat hij hier de boel verziekt, wordt zonder pardon zijn postrecht in PF ontnomen, simpelweg omdat we dat hier niet kunnen gebruiken.

Op het moment is het zo dat het PF nog niet heel erg actief gebruikt wordt. Dat komt omdat nog niet veel mensen toegang hebben, maar daar begint zachtjesaan wat verandering in te komen

Als je na het lezen van dit topic denkt "Ik wil ook toegang hebben tot PF, en ik kan wat", ben niet bang om mij er over te contacten (via inbox), hoe meer mensen toegang hebben tot PF, hoe actiever het gebruikt wordt.

In het PF is het niet de bedoeling om offtopic te gaan en onzinnige dingen te posten. Het is de bedoeling dat, wat er in het PF gepost wordt van een hoger niveau is als de rest van het forum.

Als er nog iets niet duidelijk is kun je het hier vragen. Voor mensen die geen toegang tot PF hebben en die toch iets willen vragen heb ik in TF een topic geopend: PF-vragen

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 21-8-2003 1:52

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 1-9-2004 19:42

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 10-7-2005 om 19:33 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved