Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1106 | Junkie XR | 25-7-2001?05:40 | Main Forum | 2283 | 59 |
Topicpost | |
Gepost door: Junkie XR | Gepost op: 25-7-2001?05:40 |
Eindelijk heb ik die schijt foto's dan in kunnen scannen. Binenkort komen er hopelijk meer foto's (van bungy jumpen en de meeting). Het kan ff duren voor ze geladen zijn. ![]() ![]() De MTX van Jochem. Dat ding is echt in zo'n goeie staat he! ![]() ![]() Beetje mislukte jump, ik kwam net vet lekker aanrijden, steekt er inene iemand over, dus ik vol op m'n rem, en precies dan neemt die harry een foto :( ![]() ![]() Zo zag mijn MTX er dus vroeger uit ![]() ![]() ![]() En nu dus zo!! Best mooi toch, alleen een beetje laag ![]() ![]() Foto'tje van mij MB vlak voordat ik 'm verkocht. Toen dus nog wel alle verf erop zat ![]() ![]() ![]() Dave en Jamie lekker aan het burnen ![]() En nog een keertje in een plas ![]() ![]() ![]() Foto'tjes van hun loods. Dat ding is echt vet groot in het echt!! ![]() Dan die aan het burnen is met z'n NSR. Is alleen niet zo goed te zien. ![]() En Sven's getunde 80 die ff heeft geburnt. Zat een beetje ingegraven ![]() ![]() Hier brak ik dus bij de landing bijna m'n scheen omdat ik met m'n scheen op die rand klapte. Voel het nu nog!! ![]() Deze ging dus wel goed. Achterover. ![]() Hier maakte Dan net een vette salto voorover. ![]() ![]() Dit zijn de foto's waar ik crossking net uitpoepte ![]() Vandaar dat ie altijd die helm opheeft. Bang om nog een keer zo'n klap te maken. ![]() Hier zit ik op het quadje van m'n buurman. 250cc, rijdt best leuk. 5 bak semi-automaat. Meteen een foto van m'n pleintje. ![]() Voor die niet meeting die-hards, een foto'tje van m'n auto'tje van de zaak. Een Fiat Punto 1.2 ELX ![]() En hier nog een foto'tje van het Audi'tje van de zaak die ik een weekendje mee had. Dat was dus echt wel een chillie bak!!!!! |