Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10078 | jeroen | 17-6-2003 23:54 | Uiterlijk Forum | 2302 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: jeroen | Gepost op: 17-6-2003 23:54 |
hehe, heb laastst rs gekregen. dus maar even wat foto's. ook vnz benjamin zn nsr met onderkuip. ![]() Benjamin kreeg hier een vlieg in zn oog ofzo ![]() ![]() Zie hier benjamin zn mooie 125 demper. Jammer dat er zon klote geluid uitkomt ![]() ![]() Benjamin zn neonlampje. ![]() NsR ![]() Voorkant van de NsR ![]() lijkt wel stoer zo, of niet? ![]() Mijn RS ![]() Nog een keer. ![]() Voorkant ![]() Jaaah, hijs echt nieuw, Lude. Staat nu 430km op ![]() ![]() Oohhhhh ![]() Aahhhhhh ![]() Hehe ![]() Deze foto's zijn van maandag ofzo. Denk ik, weet niet zeker. Jaah, vet snel man. 51 km/h ![]() Heb btw al 60 gereden ![]() ![]() En toen deed Benjamin zn brommer uit om van het mooie uitzicht te genieten. ![]() En waar keek hij naar? Je raad het nooit. ![]() Hehe, ik ben wel sneller, hij reed steeds achter mij ![]() ![]() Woei, zie zn neonlamp ![]() Rook? Wie heeft het over rook? Owja, skoetstyle ![]() ![]() Dit bericht is ge-edit door jeroen-MTX op 17-6-2003 23:56 Dit bericht is ge-edit door jeroen-MTX op 17-6-2003 23:59 |