Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Nieuws in het onderwerp 'Nieuwe aanpak voor opgevoerde brommers' (ID 961).
De reply is geschreven door Joop_Karel_Spank (UserID 19975) op 21-8-2012 12:34.
denk persoonlijk dat dit soort regelgeving in de praktijk toch erg lastig zou kunnen zijn. Of tot gekke dingen gaat leiden. Stel ze pakken mij op mn derbi met vers ontgrensde setup en loopt net 80. Nou inleveren die niet bestaande opvoerdelen. Kan me voorstellen dat een ijverige agent nog een foto van de brommer maakt o.i.d. om zeker te weten dat koffiehulp piet van kantoor wel goed kan beoordelen of er wat gebeurt is.
Vervolgens plaats ik tutje terug op luchtfilter, begrenzingsring terug in carburateur en koop ik de snelste 3rd party uitlaat met goedkeuring voor op weg(en dus prop) stel ik de boel af dat ik 50 loop en rijdt ik bij de volgende controle 90 i.p.v. 80. en zitten zij met mijn originele uitlaat die nu verboden is 
aan de andere kant zijn namelijk daadwerkelijk originele pijpen vaak niet aan te komen of voor een redelijk bedrag(minder dan totale dagwaarde brommer) er zijn voor de meeste brommers ook gewoon de langzame onderdelen niet meer verkrijgbaar. Vind cilinder tuning zelf toepassen namelijk een heel verschil met standaard timingen die hoge snelheden toestaan. Kan nou eenmaal geen 1.8pk cilinder kopen voor op een moderne schakel
edit: nieuwe snelheid was toch 50 km/h of is dat een gedoog snelheid waar ze pas beginnen met bekeuren?
Dit bericht is gewijzigd door Joop_Karel_Spank op 21-8-2012 om 12:35 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved