Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Nieuws in het onderwerp 'Eurlings wil af van opgevoerde brommers ' (ID 535).
De reply is geschreven door MTX_Shadow (UserID 15351) op 11-10-2007 17:24.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
[...]

Wat ik vind? Ik vind dat de minimale leeftijd om scooter/brommer te mogen rijden naar 18 moet. Als ze dat hadden gedaan waren er geen 100 extra regeltjes nodig, geen discussies over brommer examens, geen discussies over kentekens.. Ga maar na, als je 18 bent, hoeveel jeugd kiest er dan nog voor een scooter als je ook meteen voor auto of motor mag kiezen? Gevolg is dat alleen de mensen die ook echt belang hebben bij een bromfiets ervoor kiezen. En dat zijn niet de mensen die zichzelf kapot rijden met een mhr sticker. Dus een streep door de vele verkeersslachtoffers in deze categorie. Streep door alle torenhoge kosten om het veiliger te maken. Streep door alle torenhoge kosten om op brommers te jagen. Bijna niemand rijdt scooter/brommer: probleem opgelost

Dit bericht is gewijzigd door Baasbas op 11-10-2007 om 13:06 uur.


Ik ben het niet helemaal met je eens.
je zegt wel van als je 18 bent wie kiest er dan nog voor scooter/brommer, maar hoeveel banen hangen af van deze beslissing.
Hoeveel geld haalt de politie wel niet op met al die bekeuringen.
Via het CBR van de rijbewijzen van de benzine ENZ ENZ ENZ.
ze zijn er zelf bij met het organiseren van onzinnige acties als brom ff normaal enzo.
Mensen die een groot gevaar zijn in het verkeer moeten idd van de weg af worden gehaald maar je doet net ofdat iedereen tussen 16-18 op brommers een gevaar op de weg zijn.
En dan heb je nog het probleem van mensen die superver weg van hun school of stage wonen.
Ik ga dalijk ook op een stage die 25 km van mijn huis af ligt ik moet daar om 7 uur zijn, wil jij zeggen dat ik daar heen moet gaan fietsen?
Openbaar vervoer is er niet omdat de instelling in een bosgebied ligt.
Onderbouwing genoeg ?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved