Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door NS1-Whisperer (UserID 23656) op 3-6-2013 22:56.

Hmm, dat ophogen van de cilinder zie ik niet helemaal zitten. Dan krijg je ook dat de zuiger op het onderste punt een stuk verder ligt als de onderkant van de poorten... Lijkt me niet ten goede gaan van de prestatie's?

Maar als de spoelpoort timing inderdaad die waarde heeft wil ik hem toch graag richting de 130. en de uitlaat rond de 190 wat jij eerder had aan gegeven.

Als ik nu eens een poortmapje maak van hoe de cilinder nu is en hoe ik hem wil hebben om op die timingen uit te komen. Dan ga ik daar mee naar de tuner om te vragen wat het kost om dat te laten doen en dan meteen een opmaat cilinderkop erbij, gewoon een ns1 kop laten bewerken.

Maar dan weet ik bijna wel zeker dat ik 100+ pleuro kwijt ben...

Hmm, ff denken. Of ik laat jou de uitlaat bewerken en (probeer) zelf de inlaat te verbreden. en laat de rest van de cilinder dan onbewerkt.
Of ik ga met het riedeltje langs de tuner en laat hun de uitlaat, inlaat, spoelers en kop bewerken. Eventueel kan ik hun nog wel laten berekenen wat een goeie poortmap zou zijn.....

Half maantje in de zuiger moet ik zelf nog wel kunnen redden:P

Voor jou is het makkelijker als ik naar de tuner ga, scheelt jou weer hoop geprul. Denk eerlijk gezegd ook dat als ik daar heen ga ik er meer vermogen uit krijg en het net wat beter op elkaar is afgstemd

Denk dat ik dan even met cilinder, kop & poortmapjes naar de tjoenert ga om te vragen wat het riedeltje mij gaat kosten en wat ik er van kan verwachten. Als ze nu een onredelijk bedrag vragen stuur ik hem wel naar jou op en mag jij je er op uitleven voor 7 euro!


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved