Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 11-1-2013 22:46.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik denk je al redelijk ver komt met zo'n goedkoop dremel setje dat je vindt in de gamma/hubo.
Lukte ook goed om de poorten van mijn gsx-r 1100 kop aan te passen
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-1-2013 om 22:36 uur.
Die freesje die daarbij zitten zijn niet echt wat.
losse freesje zijn wel oke, maar eigenlijk nog wat klein voor een gietijzer cilinder. 
Ik heb voor de kolomboor machine een flexibele as waar ik dan zo'n groot freesje van de boormachine in kan doen, dat is ideaal! 
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Hmmmm, freesje heb ik zo niet rondslingeren, vijl wel.
Vijlen it is 
Dit vanwege het boren van de ns1 cilinder en verder niet bewerkt. Nu is vermoedelijk de hoogte van de poort ook iets gezakt dus ga ik morgen even de boel lostrekken opmeten en vergelijken met mijn ori cilinder en indien nodig een stukje ophogen.
Hij komt nu ook niet hoog in toeren en loopt maar 80 @ 10.000 toeren. Met dezelfde vertanding ging die eerst 118
De uitlaatpoort kan sowieso een stukje groter. 
De uitlaatschacht fatsoenlijk aanpassen scheelt ook aanzienlijk, was bij mijn nsr duidelijk merkbaar. Maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn, als je door de wand heen gaat is het jammer.
Aux-poorten helpen ook wat.
Mijn nsr reed 122 bij 11200 toeren. 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved