Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 23-6-2011 21:02.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Van die uitlaatpoorten onder een hoek zal best wel kunnen werken maar dan zit je weer met de spoelpoorten die de uitlaat poort inblazen. Dus de spoelpoorten moet je ook onder een hoek doen om dat te voorkomen.


Yup die principe bedoel ik, ik zou zeggen dat je dan je vermogen veel efficiƫnter gebruikt omdat je geen cilinderkop hebt. Maarja er zal vast een rede zijn dat het nogsteeds weinig gebruikt wordt. Ik weet wel 1 van de rede's is dat de motor breed is door zn 2 krukassen en daardoor ook meteen wat zwaarder als normaal + de verbinding tussen de 2 krukassen wat moeilijker is.


Maarja of dat een probleem is, een snelle 2 takt cilinder heeft de achterste spoelpoorten ook in de uitlaatpoort gericht.

Maar een goed clinderkop geeft ook veel vermogen winst, misschien dat het daar ook aan ligt?

Maar ik plaats vanavond of morgen even een topic , dan wordt alles meer overzichtelijk.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Is het jou wel eens opgevallen dat Semafoor (van dommel) op een BMW boxer rijd ?


nee.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-6-2011 om 21:02 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved