Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 2-3-2011 17:54.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Je denkt te duur.
Denk als je er nog 3/400 tegen aan smijt dat je hem dan al goed lopend + redelijk netjes hebt.
onderdelen zijn altijd wel te vinden, de 1980 is tenslotte meer verkocht als de 1979
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-3-2011 om 20:23 uur.
Ik denk het niet.
nieuwe zuiger plus boren en hone +/- 150
coaten /spuiten +/- 150
lager en keeringen +/- 70
pakkingset origineel honda +/- 40
zadeldekje 50 euro eerdat je het thuis hebt, laten doen kost evenveel
nieuwe kabel, frame lager, remschoentjes, handvaten +/- 100
Dan zit je al op 560 euro plus het aankoop bedrag van 575 euro = 1135euro en dan heb je nog geen eens de eventuele benzine kosten om het ding op te halen , niet de missende onderdelen en ook nog geen nieuwe kappen set.
Dus aan die 1200 euro kom je wel, wil je hem netjes lopend en een leuk uiterlijk hebben.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
beste kenny,
weet jij misschien ook wat er op een ori yamaha dt 50 mx geslagen/ingegoten staat links op de cilinder waar de onderste koelvin onderbroken is? Ik heb een dt50mx gekocht en ben nu eens aan het kijken wat er origineel is. bij mij staat er 49cm3 en een 2 met een soort van vierkant erachter ( lijkt op een L en een 7 bij mekaar.
alvast bedankt
Rik
Hoi,
2L7 is een originele yamaha cilinder, waar hij standaard op zit weet ik niet. (of rd of ty of dt of etc.)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved