Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door Tobias Verhoef (UserID 16418) op 19-10-2010 7:27.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt als een ritje wat ik ook leuk had gevonden.
Niet stiekem foto's gemaakt?

Tsja hij zal vast heel wat jaar'tjes aan studie hebben gedaan, dat wil die natuurlijk niet zo op straat gooien.


We hadden beter met heel bf daar naartoe kunnen gaan
Dan was het tunings niveau van bf een heel eind gestegen :P

Nee mocht niet die gast was echt bang dat je eigenlijk met info ervandoor gaat. Het is al een paar keer bij hem gebeurd.

Ik snap het wel maarja die gast heeft een of andere ziekte en hij kan morgen zo dood zijn dus dan zou ik bijv een leerling nemen die dan alle info eigenlijk over neemt.

Maar die gast heeft ook veel poep zitten praten denk ik. Hij zij dat hij het konig roterend inlaat systeem heeft bedacht. Maar hij had ook iets bedacht voor de schijf van een roterend inlaat wat ook weer beter werkt. Normaal gesproken gaat zeg maar de inlaat opeens open maar dat is heel slecht, hij moet juist heel langzaam open gaan.

Hij had ook een heel verhaal over carterdruk dat het geen moer uitmaakt alleen voor hoogtoerige 50/125 ccers, en dat het dan zo laag mogelijk moet zijn. Hij had ook een voorbeeldje carters liggen waarbij de krukas bijna helemaal afgedekt is van boven maar dat is dan niet voor de carterdruk maar allemaal voor de flow en alles.

Die gast zei ook dat er zoveel vermogen is te verdienen in flowen van carters/cilinder/carb/inlaat traject.

Die gast balanceerde ook zelf krukassen en daar schijnt ook nog eens weer vermogen uit te halen.

Je hoort wel als er weer wat in me op is gekomen het was zo veel info ik moet het even allemaal een plekje geven

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


haha, klinkt een beetje als niek


Erger dan dat

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-10-2010 om 7:30 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved