Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door Paul de Salmiakbal (UserID 19020) op 5-9-2010 20:27.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik ben online!
Wat wil je weten dan?
Ik vond het inderdaad een fijne cilinder, als ik nu nog mijn straat puch zou hebben , zou ik die weer erop zetten.
Gilardoni is ook een leuke cilinder, maar op een of andere manier heeft die nooit zo lekker gereden als de metrakit bij ons.
De metrakit was ook sterker onderin en met vergelijkbare setup op allebei de cilinders was de metrakit sneller. 
Wel dus even het blok kotteren (of zoals bij ons, met de dremel ipv kotteren.
)
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-9-2010 om 20:11 uur.
Haha lekker beunen met de dremel 
Nja ik zat een beetje logisch na te denken...
Ik heb sinds kort eindelijk een baan en krijg nu dus een lekker inkomen, maar ik zit nu een beetje in tweestrijd met wat ik moet doen qua brommers.
Of ik koop een schakelbrommer ála SS50 en maak die mooi, of ik houd mn puch en maak die een stuk sneller...
SS50 is toch al snel best wel duur, moet ik dus meer voor werken =langer wachten totdat ik hem kan kopen, dan nog helemaal opknappen. Als ik mn puch snel wil maken zou ik in principe met 2 maanden werken al genoeg geld hebben voor grotere carburateur, simonini uitlaat, metrakit etc etc, dus dat ligt qua tijd veel meer in de buurt.
Dus ik weet niet wat ik moet doen, aangezien ik het ook zonde vind om mn puch dan maar te laten staan en mn zinnen op een ander voertuig te zetten.
Okee, ik dacht altijd (of zo is mij vertelt) dat de Gilardoni sneller is dan alle andere cilinders..
Metra trekt als...? Zeg maar bijna-wheelie-optrekken of gewoon snel genoeg optrekken? 
Leuke oldtimerbeurs, zit ook wel wat leuk spul tussen voor toekomstige photoshots? 
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 5-9-2010 om 20:28 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved