Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'kenny77' (ID 11550).
De reply is geschreven door yamahadt1986 (UserID 14353) op 15-1-2010 13:45.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Toen was mijn zus pas 11, in dat jaar.

Dus nee, was ook mijn vader, voordat mijn zus en ik mee deden , reed mijn vader in 2 klassen mee.

[...]


Ik heb de Zeta en de autisa, (eerst dacht ik dat de Zeta een fast arrow was, omdat die in een fast arrow doosje zat, maar dit was niet het geval)

Als je wilt kan ik wel poortmapjes en foto's maken uit verschillende hoeken.

Zo uit het hoofd, zit het verschil ook aan de inlaat kant, de zeta heeft een U lopen langs het middelste inlaat poortje en de autisa heeft de U met een spijl'tje ertussen , dus zeg maar 2 L's.
Ik geloof ook dat er verschil in poort hoogtes zat, hoeveel weet ik niet dat moet ik eens nakijken.

Ik heb de autisa toen erop gehad.
Op mijn rd met:

de autisa
originele aangepaste uitlaat
60cc kopje (met de juiste verbrandingskamer)
16mm carburateur
4 bak
twv weet ik niet meer.

Maar ik vond het toen niet super rijden, hij deed voor mijn gevoel boven in niet zo veel en onderin ook niet zoveel.

Dus had ik geloof ik weer de eurokit erop gelegd.

Met de Zeta heb ik nooit gereden, die cilinder heb ik toen eens van een sloop DT afgehaald en daar was de zuiger van warm gelopen en miste een stuk zuigerveer.
En aangezien ik de autisa niet super vond en ik toen al de polini had, heb ik me geen moeite meer gedaan om daar een nieuwe zuiger voor te kopen.

In de autisa zat trouwens ook geen originele zuiger, maar een andere en daarin waren zelf de gaten erin gemaakt die de originele autisa zuiger ook heeft.

Ik heb toen de autisa niet aangepast.



oe bedankt voor de info bij mijn zeta heb ik inderdaan een U vorm inlaat vind ik zelf erg link maarja het gaat altijd goed.
ik heb zelf ook met mijn zeta gereden maar of je hem nou goed afstelt of niet hij liep gewoon wel hard bij mij dan alleen hij ging altijd stuk bij de zuigerveer en zuiger die verbrande altijd zo heel raar al 2 keer gehad.
ben wezen vragen en daarom jouw nu eigenlijk ook.
dus jij had ook een kappote zuiger die verbrand eruit kwam bij de zeta??
ik kreeg veel berichten van mensen dat die zuigers van zeta erg slechte kwaliteit toen waren voor de DTmx cilindertjes.

zou je voor mij een keertje de maten willen meten ofzo van de autisa mischien wordt ik daar nog iets weiser van.

ik ben vanplan om hem naar 70cc uit te laten honen en er dan een mallossi zuiger erin te doen die ik nog heb liggen dan denk ik namelijk dat de zuiger nu niet gaat verbranden enz.

gr peter


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved