Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'BIET' (ID 7401).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 25-7-2009 3:01.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
van half 7 tot half 12 aan het slijpen en frezen geweest, aan het rechter carter, welke nu zo ongeveer klaar is voor afwerking
, enkel moet de doorlaat voor de boostpoort nog wel gedaan worden.
Op een foto die ik eerder poste was al te zien dat de cilinder echt zwaar vertyft aansluit op het carter. Nou had ik al het idee dat Hebo die cilinder niet voor niets zo gemaakt heeft
. Nu het carter al een eind opweg is met bewerken wordt alles duidelijk. Ik heb even een onbewerkt carter bovenop de bewerkte gelegd
afbeelding
Als je goed kijkt zie je dat de spoeling op het voor de Revo bewerkte carter nu een soort van gericht wordt.
Btw, leuk om te weten. Voet van NG, manston, revo, pata is allemaal gelijk.
Ga je nog wat aan de drempel, inlaat of de hoek van inlaat naar boost/spoel doen?
Ik zie dat je de schotten tussen de spoelers toch scherp maakt?
TIP: ik heb @ de honda toen veel getest met de het schot tussen de spoelers en ik raad je aan deze idd scherp te maken maar dan ook een soort kuil (ff kijken of ik fototje kan vinden van Nick zijn Manston)
EDIT: foto:

zie rode lijntje (overdreven weergave)
Ben benieuwd hoe jij je bevels maakt, want ik zie het nooit goed op de foto's, ik doe 2mm omhoog/naar beneden de cilinder in en 0,5mm de poort in.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:03 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:24 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved