Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'Henk-88' (ID 4824).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 7-10-2005 16:24.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
Een standaard tsx blok is gemaakt voor 15000 toeren? Waar haal je die onzin vandaan? En je haalt niet zomaar de 18000 toeren door even te tunen? (als dat al haalbaar is). En 135 op een tsx is wel erg hard? Wat was de preziese setup?


Die onzin zal dan wel je eigen onzin zijn want ik zeg dat nergens op die manier.

als je 135 km/h voor een TSX al erg hard vindt, snap ik dat je het niet kunt bevatten allemaal

Met standaardblok bedoel ik een TSX-blok met de onveranderde krukas- en drijfstang-maten en een TSX-cilinder.

Op die TSX die 135 km/h ging, zat een mooie 70cc (tot het uiterste bijgevijld en waarschijnlijk ook wat geflowd) en de Suzuki-uitlaat (die voor 50cc uit die kit uit Japan, waarvan niemand buiten Winsum lijkt te geloven dat die bestaat); ontsteking en brandstof-systeem weet ik niet; waarschijnlijk een Belgische binnenrotor met verlichtingsspoel(-en), en het normale dubbele inlaatsysteem en gewoon een fijne bijgewerkte carb. . Door bijvijlen van de gasschuif wist die gozer 'm stationair op ong. 2500 rpm te houden. 13.500 rpm in de 5

Natuurlijk is dit niet het werk van een klungel maar van iemand die erg veel tijd en geld in het opvoeren van TSX-en stopte. (Alleen het stationair afstellen bijvoorbeeld kostte hem een paar verkeerd gevijlde gasschuiven)

grappig dat je iets als onzin afdoet als je er te weinig van weet



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved