Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'VW golf 2 GTI opknappen [Algemene vragen]' (ID 1454).
De reply is geschreven door Ice Ap rs50 (UserID 8385) op 13-4-2014 13:38.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Wat is er mis met het stralen dan?
grote kans op vervorming, kans ook dat je teveel wegstraalt en overal putvorming hebt(voorgehad bij mijn sebrings) en dan kilo's plamuur moet zetten(zoals ze doen op overhaulin'). En het grind blijft overal tussen zitten, wat je kans geeft op roestvorming omdat het water vasthoud. Een kennis zijn golf 1 cabrio was zo gedaan en hij zei: nooit meer.
een andere kennis zijn traction avant was zo gedaan, hij heeft kwasi alles mogen weggooien omdat er veel vervorming was en wat niet vervormd was was onherstelbaar.
Iemand in de buurt die het ook laten doen heeft op zijn willy's jeep heeft het enkel op het losse chassis laten doen en die was wel tevreden. Maar hij zei dat het enkel voor zo'n dingen wel te doen is, maar niet voor carrosserie.
Het dippen is veel te duur; €4500 extra leggen. Handjes omhoog wie daar zoveel voor zou willen geven?
het kan hoor, daar niet van:

die mens zei daarbij:
inderdaad,het is wel een hele grote uitgave maar als je er zeker van wilt zijn dat alle roest en narigheid weg blijft is dit denk ik de beste oplossing
sommige mensen zweren bij zandstralen,maar ik heb bij wilco een golf 1 zien staan waarbij het dak en sommige zijpanelen goed verprutst waren,plus met stralen kom je niet overal en in de kokerbalken bestaat de kans dat er zand achterblijft wat weer vocht kan vasthouden met corrosie tot gevolg
als je geinteresseerd bent heb ik wel het adres en de prijs voor je wat het geheel zou gaan kosten
Het is gewoon: alles heeft voor en nadelen, moet je voor jezelf uitmaken gewoon.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved