Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'VW golf 2 GTI opknappen [Algemene vragen]' (ID 1454).
De reply is geschreven door kpotmake (UserID 17197) op 25-12-2012 23:08.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
blablabla
Mods:
-cilinderkop is lichtjes bewerkt
-windage tray(OEM in latere modellen)
-gepolierde kleppen
-supersprint exhaust manifold
-hogere compressieverhouding door het vlakken van de kop(0,4mm)
-portmatched intake and exhaust
-90 Amp alternator
(future: schrick cam 260° or so)
blablabla
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 14-12-2012 om 0:42 uur.
graham bell schreef in zijn boek four stroke performance tuning, dat je de uitlaat zelf het beste een paar millimeter groter kunt houden als het uilaatkanaal, om hiermee "backflow" te voorkomen (uitlaatgassen die terug de cilinderkop in stromen)
backflow heb je schijnbaar altijd een beetje, en met een klein diameter verschil tussen het uitlaatkanaal en de uitlaat heb je hier minder last van
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved