Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'honda nsr raceklaar maken + carters vervangen [Algemene vragen]' (ID 2169).
De reply is geschreven door BartHonda (UserID 22556) op 11-11-2012 20:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Die 3,5mm verschil is in mijn ogen toch wel verwaarloosbaar.
Met het vastdraaien van de achteras verdeel je toch die 3,5mm weer aan beide kanten.
Ik zie dat bij mijn mbx'en hier ook dat de achtervork iets breder staat dan de wiel setup.


aah natuurlijk! Zo had ik het nog niet bekeken. Het is natuurlijk net als met draaien op de draaibank. Als je de beitel 1mm naar voren doet, word het draaiwerk gelijk 2mm dunner. En in dit geval verdeel je die 3,5mm over 2 kanten, dus teld het weer 2x minder mee.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Klopt, Dat heb ik tot nu toe bij elke achterbrug gezien.
Als je de as los draait dan word de brug iets breder.

Dat is natuurlijk ook nog eens zo, anders word het altijd lastig om de busjes er tussen uit te krijgen.

Dan zullen de waarders van bas vast en zeker wel kloppen. Althans, hij heeft er volgends mij al 1 seizoen probleemloos mees gereden? Dus dan zal het wel.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Als je het niet vertrouwd kan je eventueel er nog een ring tussenin steken.


Dat wil ik liever niet. Wil het gewoon goed hebben. Dan draai ik desnoods wel een nieuw busje.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 11-11-2012 om 21:02 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved