Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Honda MTX R2 > SM & Opvoeren! [Algemene vragen]' (ID 2210).
De reply is geschreven door Nielzor (UserID 22061) op 22-4-2012 11:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
is logisch dat hij zwaarder stuurt, de banden zijn nu veel breder.


Ja dat is wel waar idd!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ziet er erg tof uit zo!


Thnx

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
[...]



Leuk man! Enig idee waar hij echt begint te trekken? En tot hoe ver? Ong. bij 9500 a 10000RPM denk ik?! En heb je misschien wat verdere specificaties voor ons? Timingen, squish, compressie etc. De uitlaat is volgens mij bedoeld voor 70cc blokjes die echt toerental maken. (Hier hebben de we de lager-toerental-versie liggen, de R2, vandaar dat ik dit zo interessant vind.)

Edit: Hij ziet er iig super uit!

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 22-4-2012 om 0:27 uur.


Hey, powerband zal inderdaad zo rond de 10k toeren liggen. En heb nog niet veel gereden want ben beetje aan het afstellen Hij ligt igg wel bovenin maar wat een kracht geeft 'ie dan, niet verwacht lol.

Timingen, squish en compressiegegevens heb ik niet. Had het blok/cilinder opgestuurd naar Jos Dijkman met de bedoeling om mijn cilinder uit te boren. Toen toch maar nog een mail gestuurd of ze m'n uitlaatpoort wat groter wilde maken ivm de wat hoogtoerige R3. Dat is dus niet helemaal berekent.

Uiteindelijk is dus de cilinder van 50 naar 55mm gegaan en is de uitlaatpoort verbeterd/vergroot. Kan wel een poortmap maken als de cilinder er een keer vanaf moet.

Dit bericht is gewijzigd door Nielzor op 22-4-2012 om 11:16 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved