Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'YZ465 enduro [Algemene vragen]' (ID 2010).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 18-5-2011 20:35.





Ik ben ook aan het denken om de spoelpoorten iets hoger te maken en dan de cilinder in zijn geheel iets te laten zakken.
Nog even kijken hoe of wat.

Misschien ook een paddo inlaat maken, aangezien de membraankleppen de boostpoort voor een deel afsluiten aangezien het schotje in de weg zit...

Ook had ik het plan om de gaten in de krukas op te vullen.
Na wat zoek werk ben ik nog iemand tegen gekomen die dit heeft gedaan.


Dus als de krukas uit elkaar ligt laat ik wat teflon oid bussen draaien en die worden er dat in geperst

Ook ben ik aan het denken om een v-force membraan te kopen, de kosten vallen eigenlijk wel mee naar mijn inzien en het is zeker een goede investering.
Aangezien het originele membraan erg klein is voor zo'n grote carburateur.
(bij de latere type's yz hebben ze het membraan ook een stuk groter gemaakt)

verschil v-force en origineel:





Verschil was erg goed merkbaar op een yz400 van een amerikaan.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved