Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'LPG' (ID 1948).
De reply is geschreven door Martijn II (UserID 4778) op 26-1-2011 23:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
Ik heb een vogels installatie en volgens mij g3 maar ik heb er egt de balleverstand van
dat staat op je kenteken of het g3 is of niet.
Hydraulische stoters hebben ook maar een bepaald bereik, zodra je klep te ver zakt (eigenlijk je zitting die inslaat) kan je stoter het niet meer aan, klats boem kapot.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]
Ik ben van plan er in de zomer een 2.4 cih blok in te bouwen, die heeft dus geharde zetels.
Maar bedankt voor het aanbod, wat kost zon koprevisie ongeveer, dus geharde zetels plaatsen en nieuwe kleppen inslijpen?
[...]
Lastig zo te zeggen wat het kost. Oude kleppen slijpen is allicht goedkoper dan nieuwe erin (mits ze nog bruikbaar zijn enzo). Zittingen plaatsen en snijden en uiteraard vlakken van de kop zijn wel redelijk vaste prijzen maar die durf ik je zo uit mn hoofd ook niet te geven 
Soms is het ook gewoon goedkoper om een andere kop erop te donderen en alleen te vlakken ofzo. Opelspul is volgens mij niet zo duur en een pakkingset ben je in beide gevallen kwijt.
Klepspeling in de gaten houden is iig wel een goede indicatie om te zien hoe je motor aan het veranderen is onder invloed van lpg maar als je dus hydraulische stoters hebt valt er weinig te zien.
Die stoters werken wel mooi opzich.. worden idd gevuld op oliedruk en blokkeren de olieterugvoer zodra er druk op uitgeoefend wordt door de nokkenas.
Maargoed, als ze stiekem kapot gaan word je er niet blij van.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved